poniedziałek, 11 maja 2015










Hej , wchodzę na chwilę w przerwie międzylekcyjnej . Mam pare spraw do zakomunikowania :
- niestety nikt nie komentuje I bardzo mało z was tu zagląda :c
- mam tymczasowy ( albo I dłuższy ) zanik weny , więc na rozdział nie liczcie
Zapraszam na razie na wspólnego bloga z recenzjami pod tym adresem : http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/  Mam nadzieję , że w komentarzach dacie znać , jaką recenzję z mojej strony chcielibyście zobaczyć . :) Wybaczcie , że tak krótko , ale czas goni . xD
UDOSTĘPNIJ TEN POST

6 komentarzy :

  1. Trzeba być wytrwałym w prowadzeniu bloga, to nie jest takie proste jak się wydaje, ale życzę wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :0 Na razie weny brak, wiec przerzuciłam się na recenzje . Zapraszam : http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

      Usuń
  2. Umrzesz za to, ze nie chcesz mi pisać xD Ja już ci zrobię spama xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosz! Kobieto! Od niedawna czytam twój blog i powiem ci, że... jest starsznie ciekawy! Proszę ulecz zanik weny na przykład... no nie wiem... Apap? Ibum? W każdym razie nie zostawiaj mnie tu, bo umrę , ciekawości!!!
    Z Piekielnymi Pozdrowieniami
    #Vega

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszeeeee dziewczyno pisz to dalej!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.